Nadszedł czas wypłynąć na szerokie wody z rozwojem firmy. Reklama w Internecie, marketing szeptany, a może artykuł sponsorowany? Jest wiele sposobów na skuteczna reklamę, ich wybór zależy w zasadzie od rodzaju działalności firmy i od naszego budżetu.
Dobrym sposobem jest pokazanie się na targach. Praktycznie większość branż posiada, raz lub dwa razy do roku, swoją imprezę. Na halach spotykają się najwięksi gracze i ich potencjalni klienci. Warto zarezerwować sobie stoisku w takim miejscu. Nawet, gdy nie mamy pozycji lidera, możemy być pewni, że osoby odwiedzające takie targi odwiedzą nasze stanowisko.
Aby zachęcić klientów do podejścia na krótką rozmowę, zadbajmy o atrakcyjność naszego punktu. Stojaki z ulotkami, displaye kartonowe, ulotki i kartonowa postać to niezbędne minimum. Nie liczmy na to, że sama obecność w takim miejscu zdziała cuda. Każdy jedzie tam odpowiednio przygotowany. Nudne i nieciekawe stanowisko nie zachęci nikogo.
Potencjalni klienci chętniej podejdą, gdy przywita ich uśmiechnięta osoba i nie chodzi tu o wynajętą hostessę, tylko o wydelegowanie na targi takiego pracownika, który z pozytywnym podejściem i cierpliwością odpowie merytorycznie na każde pytanie. Największy maruder lepiej, żeby został tego dnia w oddziale firmy. W takim miejscu pokażmy, że jesteśmy pewni siebie, optymistyczni i mamy odpowiednią wiedzę w danej dziedzinie. Zadbajmy o dobrą reklamę firmy i jedźmy na targi dobrze przygotowani.