Otwarcie nowego sklepu jest dużym i ryzykownym przedsięwzięciem. Jednocześnie, gdy profesjonalnie przejdziemy przed każdy z etapów i zachowamy racjonalne podejście, będziemy mieć dużą szansę na sukces. Podstawą jest tutaj odpowiedni biznesplan, a także wybranie rodzaju usługi, jak i lokalizacji, która będzie najbardziej jej sprzyjać. Po wszystkich formalnościach i wizytach w urzędzie czeka nas oficjalne otwarcie naszej placówki. I to jest właśnie wydarzenie, które w dużej mierze przesądzi o początkowych opiniach na temat naszej marki.
Na otwarciu sklepu pod żadnym pozorem nie powinniśmy starać się zaoszczędzić. Po pierwsze, jest to niemożliwe, a po drugie, każde restrykcyjne ograniczenie kosztów, wpłynąć może na niezadowolenie klientów. Jednakże nie należy też popadać ze skrajności w skrajność i wydawać ogromne kwoty na huczne otwarcie. Tym bardziej, gdy rodzaj usługi, w którą zainwestowaliśmy nie należy do najbardziej popularnych. Fundamentem reklamy naszej firmy powinny być różnorodne produkty tematyczne. Idealnie sprawdzi się torba reklamowa z logo naszej placówki oraz dodatki do niej (na przykład w postaci długopisów, notesów, kalendarzy). Każdy klient odwiedzający nowe miejsce powinien towar taki otrzymać.
Małe upominki, choć niespecjalnie się wyróżniające, mają jedną istotną cechę. Są uniwersalne – nawet jeśli klient zapomni o nich i odłoży je na bok, po czasie, gdy znowu po nie sięgnie, przypomni sobie wydarzenie oraz logo nowej firmy, która za nie odpowiadała. Jeśli nasz event trafiać ma do zróżnicowanej grupy odbiorców pod względem wieku, warto zaopatrzyć się w figurki z balonów. W różnych kształtach można znaleźć je na https://www.flasz.pro/31-figurki-z-balonow. Pozwolą przyciągnąć uwagę najmłodszych, dzięki czemu – w międzyczasie – rodzice będą mogli skupić się na asortymencie sklepu.