Jak zorganizować wyjątkowy wyjazd integracyjny?

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Firmowy wyjazd integracyjny to doskonała okazja do zintegrowania zespołu pracowników, a także zmotywowania ich do bardziej wydajnej pracy. Organizacja takiego wydarzenia wymaga jednak załatwienia kilku ważnych spraw. Kluczowe znaczenie ma wybór odpowiedniego miejsca, w którym impreza się odbędzie. Najlepiej postawić na obiekt noclegowy położony w malowniczej scenerii, czyli pośród lasów, gór czy jezior.

Trzy kroki do realizacji planu

Pierwszym etapem organizacji wyjazdu jest zawsze ustalenie terminu wydarzenia. Musi on być oczywiście dogodny dla wszystkich pracowników. Następnie należy zarezerwować miejsca noclegowe w wybranym hotelu bądź innym obiekcie o podobnym charakterze. Może się on znajdować zarówno w miejscu atrakcyjnym pod względem krajobrazowym, jak i w centrum miasta. Wszystko zależy od naszych możliwości finansowych oraz logistycznych. Ostatnio dużym powodzeniem cieszy się ten pensjonat agroturystyczny położony na Pojezierzu Miedzychodzko-Sierakowskim: http://tamarynowaosada.pl/pl. Oto pozostałe etapy organizacji wyjazdu:

  • zaproszenie uczestników (słowne, telefoniczne lub poprzez e-mail)
  • zaplanowanie atrakcji
  • określenie zasad dotyczących ubioru, spożywania alkoholu itp.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*